Kunstforeningen Vordingborg

Velkommen ForeningsNyt Udstillinger Indmeldelse Tilmeld til arrangement Persondata Kontakt

Du kan blive medlem af Kunstforeningen Vordingborg for kun 120 kr. pr. år (C-medlemskab)

Hvis du derudover gerne vil deltage i den årlige lodtrækning af de værker kunstforeningen køber i forbindelse med udstillingerne i KulturArkaden/besøg hos kunstnere ol. er medlemsbidraget i alt 250 kr. ( A-medlemskab pr. 1. januar 2024)

Hvad får du som medlem af kunstforeningen:
  • Før hver sæson får du tilsendt ForeningsNyt, som indeholder hele sæsonens program.
  • Du kan deltage i foreningens udflugter hvor vi besøger kunstsamlinger, som ikke er offentligt tilgængelige.
  • Du kan deltage i atelierbesøg hos udvalgte kunstnere.
  • Er du A-medlem deltager du i den årlige lodtrækning om de kunstværker som foreningen køber i forbindelse med udstillingerne..

• Fornavn:

Efternavn:

Telefon/Mobil:

Adresse:

Medlemstype:

Har du spørgsmål, så send en mail til foreningen:Kunstforeningen Vordingborg

Ved indmeldelsen accepterer du foreningens politik om persondata. Du kan læse herom ved at trykke på knappen [Persondata] foroven.