Kunstforeningen Vordingborg

Velkommen ForeningsNyt Udstillinger Indmeldelse Tilmeld til arrangement Persondata Kontakt
Kunstforeningen Vordingborg

Kære medlem af Kunstforeningen Vordingborg

Som du måske vil vide, er Anne Gyrite Schütt den næste udstillingskunstner, vi har på programmet efter sommerudstillingen med Paul Beckett’s rejseakvareller. Anne Gyrite åbner sin udstilling hos os i KulturArkaden 3. september.

Inden da kan Anne Gyrite SØNDAG d. 1. AUGUST holde 30 års jubilæum som udøvende kunstner,- og det gør hun … og du er som medlem af Kunstforeningen Vordingborg inviteret med på dagen, hvis du har tid, lyst og lejlighed!

Adressen er: Norrevej 10, Norre, 4972 Rødby

Dette er Anne Gyrites hjemmeadresse, hvor hun fra kl. 11 frem til ca. kl. 17 glæder sig til at fremvise værker, hun har frembragt fra sin spæde ungdom – og frem til i dag. Vi kender hende velsagtens mest som tegner, men du vil på dagen (såvel som på vor senere udstilling i KulturArkaden) få eksempler på materialevalg, der spænder videre end det.

Hvis vejret tillader det, vil dagen tilsvarende byde på mere end ”blot traditionelle” kunstarter. Planerne inkluderer indtil videre autentisk sækkepibeudfoldelse som start på dagen,- og senere på dagen mavedans, som AG er passioneret udøver af. Hvad der ellers kommer på programmet, er endnu ikke fastlagt. Spændende skal det nok blive.

Velkommen til!